امروز 14 اردیبهشت 1403

بازدید میدانی دادستان و بخشدار لواسانات از پروژه های ساختمانی روستای انباج

(19 مرداد 1402 - 13:09:08) بازدید میدانی دادستان و بخشدار لواسانات از پروژه های ساختمانی روستای انباج
در راستای رسیدگی به موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوه روستای انباج صبح امروز دادستان به همراه بخشدار لواسانات از چند پروژه ساختمانی دارای تخلف بازدید کردند.
  • به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی روستای انباج: صبح امروز دادستان لواسانات به همراه بخشدار لواسانات در راستای بررسی ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده روستاها، از روستای انباج بازدید کردند.
  • در این بازدید نوروزی داستان لواسانات با بیان اینکه در راستای اجرای قانون هیچگونه مماشاتی با متخلفان صورت نمی‌گیرد و همه در برابر قانون یکسان خواهند بود، گفت: آنچه که اهمیت فوق العاده کار ما را در تمامی حوزه‌های قضایی نشان می‌دهد، موضوع پیشگیری از وقوع جرم است؛ چرا که با هزینه و تبعات کمتر، نتیجه بهتری را برای ما ایجاد می‌کند و ابلاغ و اجرای سریع احکام قضایی در خصوص تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز، مانیتورینگ و رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیرمجاز در آن وجود دارد در پیشگیری از وقوع جرائم فوق تاثیرگذار خواهد بود.
  • دادستان عمومی و انقلاب لواسانات خطاب به متصرفان اراضی ملی و کشاورزی هشدار داد: با عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در روستا‌ها و اراضی با کاربری کشاورزی، زراعی و باغی به‌طور جدی برخورد می‌شود و دستگاه قضایی نیز برخورد قاطعی با تصرف کنندگان اراضی ملی خواهد داشت.
  • در ادامه این بازدید میدانی علی اکبری بخشدار لواسانات با تاکید بر رعایت حقوق عامه و جلوگیری از هرگونه ساخت و سازهای غیر مجاز در داخل بافت روستایی، اظهار کرد: قانون، ملاک و معیار است و هیچ کس حق ندارد خلاف آن عمل کند.
  • وی با بیان اینکه امروز وظیفه مسئولین امر، خصوصا دهیاران نظارت کامل بر روند ساخت و سازها در روستاها است، گفت: باید با جدیت کامل تمامی ساخت و سازها را رصد و با متخلفان برابر ضوابط قانونی برخورد نمایند و در این راه با هیچ شخصی مسامحه نداشته باشند چرا که قانون، خط قرمز تمامی مسئولین است.