امروز 31 فروردین 1403

جدیت در انجام امور و پاسخگویی شفاف به مردم باید از الویت های اصلی مدیران در سطح بخش لواسانات باشد

(27 اردیبهشت 1402 - 09:22:21) جدیت در انجام امور و پاسخگویی شفاف به مردم باید از الویت های اصلی مدیران در سطح بخش لواسانات باشد
جلسه بررسی موردی برخی از مشکلات مطرح شده در بازدید میدانی از روستاهای انباج، افجه و برگ جهان در بخشداری لواسانات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی روستای انباج: جلسه بررسی موردی برخی از مشکلات مطرح شده در بازدید میدانی از روستاهای انباج، افجه و برگ جهان جلسه بررسی موردی برخی از مشکلات مطرح شده در بازدید میدانی از روستاهای انباج، افجه و برگ جهان با حضور رؤساى ادارات جهاد كشاورزى، امور منابع آب، بنياد مسكن در بخشدارى لواسانات برگزار شد.


در اين جلسه بخشدار لواسانات بر اهميت پاسخگويى به موقع به مردم تأكيد كرد و افزود: رفع بعضى از مشكلات نيازمند پيگيرى بيشتر بوده و زمان بيشترى نياز دارد اما همين كه مردم در جريان پيگيرى خدمتگزاران خودشان قراربگيرند حائز اهميت است.


علی اکبری در پایان با اشاره به رسيدگى به خواسته هاى اهالى خاطر نشان کرد: بايد با جديت و سرعت عمل به موضاعات منطقه رسیدگی کرد و هرگاه در مسیر انجام وظیفه وقفه اى پيش آمد صادقانه و شفاف به مردم گزارش دهيم. اهالى شريف اين منطقه همكارى، بردبارى و همبستگى با مسئولان اجرايى را بارها در تاريخ انقلاب اسلامى ثابت كرده اند.